Terazpasy.pl / Piłka nożna / Rozmówki / [Terazpasy.TV] Profesor Janusz Filipiak: - Odkrywam bebechy Cracovii – cz. 1

[Terazpasy.TV] Profesor Janusz Filipiak: - Odkrywam bebechy Cracovii – cz. 1

filipiak-janusz-2014-03-17-1

Przedstawiamy pierwszą część obszernej rozmowy o Cracovii z Profesorem Januszem Filipiakiem  przed kamerą Terazpasy.TV po zakończeniu meczu z Jagiellonią.

Zobacz drugą część wywiadu:

[Terazpasy.TV] Profesor Janusz Filipiak: - Odkrywam bebechy Cracovii – cz. 2

filipiak-janusz-2014-03-17-1

Zobacz drugą część wywiadu:

[Terazpasy.TV] Profesor Janusz Filipiak: - Odkrywam bebechy Cracovii – cz. 2

Komentarze

Zaloguj się lub załóż nowe konto.

Comment

Wojtek nie jest idealnym Trenerem okej , ma trudny charakter to też prawda ale umówmy się i spójrzmy obiektywnie , który z Trenerów zrobił taki wynik jak On ? Żaden ! a z całym szacunkiem dla Filipiaka to na piłce zna się tak jak Franciszek Smuda na poprawnej polszczyźnie , człowiek który twierdzi że duet Polczak-Wasiluk jest najlepszą para stoperów w lidze powinien zamilknąć na wieki i nie mówić o tym o czym nie ma pojęcia. Jak ich pokroju piłkarze byli na tej dyskietce to ja dziękuje bardzo.
Wawrzynkiewicza ktoś z was widział w akcji ? Myślę że słabo , chyba że są wśród nas amatorzy ligi norweskiej , mi się ona kojarzy z typowo fizyczną grą i takim wyspiarskim stylem z lat 90 a taka gra raczej do taktyki Stawowego nie pasuję i tu upatruję powodów z jakich nie gra Marcel. Mikulić ? nie grał w ostatnich dwóch meczach i jest na zero z tyłu , tyle w temacie , Grek gra bo pasuję do koncepcji , fajnie operuje piłką i jest dobrze wyszkolony technicznie , z tyloma absencjami i osłabieniem związanym z transferem Kosy to cud że jeszcze się liczymy w walce o pierwszą 8. Kita jak ma piłkę w polu karnym rywala to jest okej ale podać to umie tylko do najbliższego chociaż potencjał ma , Kapustka okej ale maks na pare minut , nie można go też rzucić zbytnio na głęboką wodę
WOJTEK STAWOWY NAJLEPSZY TRENER LIGOWY ! ! !

szewcu

Jak dobrze pamiętam, a słuchałem wtedy tej wypowiedzi tu na TP na filmiku, to Filipiak powiedział, że jest to najlepsza para młodych stoperów w lidze. Pismaki pominęły słowo "młodych" i się zaczęła polewka z Filipiaka, a moim zdaniem jak on to mówił z 5 lat temu to w pewnym sensie była to najlepsza para młodych stoperów w lidze, bo nikt inny poza nami nie grał parą młodych stoperów. A i tych młodych stoperów też nie było wielu, co w lidze grali. Bo niby kto był? Kokoszka, Glik, Jodłowiec i chyba tyle.

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Czy można prosić o wrzucanie filmików na YT?

Jak widzę jestem nie jedyną osobą, której ten odtwarzacz zacina. Usłyszę 2-3 zdania wypowiedzi, a player już nie ruszy...

To nie odtwarzacz jest winny!

Winny jest chujowy hosting na którym portal działa. Przecież czasami się strona minutę przeładowuje! Jakby serwer był OK, to odtwarzacz też by dobrze działal

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Reprezentacja jest na 78 miejscu,panie ale liga ok.15 w Europie

Nie zna się pan kompletnie panie Filipiak co widać choćby po tym głupim stwierdzeniu.Naszą ligę pokazuje Eurosport 2 czyli porównywalną ligą jesteśmy do rosyjskiej,2 Bundesligi czy belgijskiej pod względem oczywiście atrakcyjności :)
To że reprezentacja jest na 78 miejscu na świecie to nie znaczy że liga też jest 78 ligą świata.Grali tutaj świetni piłkarze jak Lewandowski,Rudnevs,Paulinho,Ljuboja itd...a zawodnicy dziś grający w Arsenalu,Dortmundzie,Southamptonie,Torino,Udinese,Hannover 96 itd.. też wyszli na Europę grając w tej lidze :))))
Więc więcej pokory i na boczne tory!!!
Pozwól pan robić ludziom to co robią dobrze i nie przeszkadzaj!!!

TEFAL

Pod względem atrakcyjności to może sobie być porównywalna do różnych lig, ale pod względem sportowym na którym miejscu nasza liga nie jest w jakiś rankingach to zgadzam się z Filipiakiem, że polska liga i polska piłka jest w dużej dupie i nie oszukujmy się, że nasza liga nie jest całkiem całkiem, bo media dbają o dobry wizerunek tego, a dziennikarze się ie często podniecają cienkimi meczami i wmawiają, że były niezłe. Bo mają w tym interes, muszą tak mówić muszą piłkomanią zarażać ludzi bo kasa jest na tym od sponsorów, za reklamy itd., a oni mają prace. Polska liga ma tak dobry PR niczym Donek i jedzie na tym, bo prawda jest taka, że do Ligi Mistrzów nikt z naszej ligi się nie może dostać od jakiś blisko chyba już ponad 15 lat. Z ligi rosyjskiej grają w LM kluby regularnie, z belgijskiej też się im zdarza dość często. Z białoruskiej i słowackiej się drużyną zdarzało zagrać w LM w ostatnich latach, a z naszej ligi się nikomu nie zdarzyło od ponad 15 lat i takie są fakty.

Zaloguj aby komentować

Dla ścisłości...

Jakoś w lutym czytałem o tym i w najnowszym rankingu jest 39 lub 40 (dokładnie nie pamiętam) na Świecie i awansowała z 50 któregoś miejsca, chyba 51. Prawda jest też taka, że te rankingi lig zależy głównie od tego jak kluby z danej ligi zagrają w pucharach. Europejskie puchary się najlepiej liczą dlatego zawsze w czołówce są europejskie ligi tylko. My w tym sezonie w europejskich pucharach chyba gorzej się zaprezentowaliśmy niż w poprzednim więc pewnie znów spadniemy w rankingu. Nasza liga była już kiedyś na 67 i na 77 także.

Zaloguj aby komentować

Dla ścisłości

Nasza liga obecnie jest na 21 miejscu w Europie.

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

U mnie zacina sie po 20 sekundach

Prosze zmienic system odtwarzania. Na Cracovia.pl wszystko mi działa, a tu nie moge nic posłuchać.
Czytajac jedynie komentarze, domyslam sie o czym profesor mówi !

Jak Stawowy odejdzie to po 15 latach przestane chodzic na Cracovie + cała ławka kolegów.
WS ma swoje wady tak jak każdy. Nie znam takiego trenera który z tym składem przy tylu kontuzjowanych ma szanse zdobyc pierwsza 8-ke, po wczorajszym meczu, wierze ze nam sie to uda.
WS ma u mnie 99% poparcia !!!

NA CRACOVIE NIE CHODZI

się dla trenera czy sukcesów.Po co piszesz,że nie będziesz chodził na mecze i cała ławka.Nie wiem gdzie chodzisz na mecze bo na pewno nie na stadion Cracovii bo tam nie ma ławek.Jeżeli pozostali by szli twoim tokiem rozumowania to nie wiadomo ile by nie chodziło na mecze Pasów bo trenerem jest właśnie Stawowy.Chodzę na Cracovię 30 lat i nigdy żaden trener nie podzielił środowiska kibiców Cracovii jak to uczynił WS.PRZYKRE...

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Jasne stanowisko Profesora!

Jestem większościowym właścicielem i Prezesem SSA MKS ,mogę robić i mówić co chcę....jak komuś sie nie podoba to nieh odkupi ode mnie akcje.... Moi podwładni muszą pracować na wizerunek marki i wdrażać wytyczne właściciela - prezesa. Kto tego nie rozumie niech założy sobie warsztat rzemieślniczy i rzadzi własnym stanowiskiem pracy. W.Stawowy trenuje Pasy bo został wynajęty przez Zarząd! To nie jego prywatny folwark!
Po rozmowie Prezesa z WSem ,ktoś dostał sra...ki.... ale dlaczego Vladek ;)
Dzieki temu od 1ej minuty zagrał nowopozyskany Grek. Połowa grajków nie dorasta do pięt techniką Giannisowi.... łącznie z ulubieńcami trenera Dudzicem,Szeligą oraz Zejdlerem....
Właściciel tupnął i dał ostrzeżenie !!!!
Dziękuję za to Profesorze!

Zaloguj aby komentować

prezes

Jak ma tak bredzić to lepiej niech już siedzi w tej Szwajcarii, bo nic pozytywnego nie wnosi takim gadaniem. Przyjechał na 5 minut i chyba chce w tym czasie alibi sobie załatwić zwalając wszystko na trenera. Przy okazji można też skrytykować kilku zawodników którym kończą się kontrakty(dziwna teoria o egoizmie Ediego), żeby urwać trochę grosza z ewentualnych nowych umów. I na koniec chce skład ustalać, drugi Wojciechowski.. Kita i Kapustka fajnie że są ale ligi raczej nie podbiją. Może faktycznie był po drinku i się zagalopował w tych teoriach.

~JF madrzej mówi po drinku niż WS robi na trzeżwo...

Oj niezły występ....

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Czy Filipiak

nie jest przypadkiem na bani? Ccyba nie opowiadalby takich bzedtow na trzezwo… musial sobie dobrze dac w gardlo. Dla mnie te opowiesci , to jakies wariactwo… Gada, ze niezadowolony.. a ja sie pytam dlaczego?? przeciez mamy najlepszy wynik od szesciu lat… tylu zawodnikow mu wypadlo, ze praktycznie Stawowy buduje druga druzyne, ktora naprawde sobie jakos radzi. Filipiak nieprzewidzial, ze czolowi zawodnicy moga wypasc ze skladu, no raczej Nostradamusa raczej nie trzeba, zeby liczyc sie z ewentualnymi kartkami, kontuzjami… co Ty chlopie chcesz budowac druzyne na w miare 3,4 dobrych zawodnikach? Filipiak totalnie zrzuca wine za transfery, zerzygnowal ze starej spiewki, kasa na transfery jest, tylko zawodnikow brak. Na takie farmazony to juz chyba daja sie zlapac najberdziej naiwni… Dziennikarz przedstawia fakty dotyczace Kity, a on nic sobie z tego nie robi… dokladnie jak putin, zadne racjonalne argumenty do niego docieraja… szkoda mi tylko Wojtka, bo znowu Filipiak probuje mu wszystko zniszczyc… niezadowolony prezes, ktory z jednym z najnizszych budzetow chcialby zdobyc mistrzostwo Polski. Jeszcze jedno, w innych kluba maja mlodzi od kogo sie uczyc.. Pozdrawiam

Zaloguj aby komentować

Rada dla krzykaczy

Czytam te komentarze i szczena mi opada .Jakby prowadzenie klubu było takie proste, to byśmy mieli samych mistrzów polski i tak dalej. A w klubie niech każdy robi co do niego należy i na czym się zna

maly

Idac Twoim tokiem myslenia, to Filipiak nie powinien byc prezesem, bo sie na tym nie zna, jedynym odpowiednim czlowiekiem w tym Klubie to Stawowy. Mamy od wielu lat najslabszy sklad… a najlepszy wynik.

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Filipiak jak Putin

Filipiak w tym co mówi jest tak samo "wiarygodny" jak Putin. Może byłoby to też tak samo śmieszne, gdyby nie było tak samo niebezpieczne...

Zaloguj aby komentować

Decyzje co go składu podejmuje tylko trener

Trener dobiera sobie zawodników takich jakich potrzebuje do koncepcji gry i niech nikt mu się nie wtrąca, bo to jego działka. Każdy niech robi co do niego należy

Zaloguj aby komentować

....

to co pan Filipiak robi , to zwykłe odbijanie własnej osoby od transferów , mydlenie oczów kibicom że to Stawowy nie chciał jakiś tam piłkarzy , sam profesor za bardzo nie wiedział skąd i jakich ,

Zaloguj aby komentować

Ciekawy wywiad

Tak sobie tego posłuchałem z dwa razy i muszę przyznać, że prof. Filipiak ma sporo racji w tym co mówi. Co prawda decyzje kadrowe powinien podejmować trener lecz ciągle stawianie na zawodników, którzy w zasadzie nie dają z siebie wszystkiego na boisku nic nam nie daje. Też się zastanawiam czemu Wawrzynkiewicz gra ciągle w rezerwach skoro jest młody i na pewno znacznie bardziej by nam się przydał na prawej obronie.

Kita gra teraz w kratkę choć stawianie na młodych też uważam za dobre posunięcie no bo kiedy mają grać? Nie wiem czy takie prywatne rozmowy powinny być upubliczniane no ale... decyzja profesora. Z drugiej strony jeśli to prawda z tymi zawodnikami, że podsyłano ich mnóstwo, a trener wybierał tylko kilku a wielu nawet nie chciał testować to tak słabo.

Pewnie wczorajsze wpuszczenie Gianni Papadopulosa to decyzja profesora :D

Zaloguj aby komentować

Prof. Filipiak

Pełne poparcie dla Profesora. Klub musi uciec do przodu z punktu w jakim się znalazł, jedyną szansą jest nie przedłużanie umowy z W. Stawowym i wymiana tego ogniwa na lepsze.

I co Ty chlopie za przeproszeniem pieprzysz

Jakie uciec do przodu, kto, jak? Jak my od czasu pierwszego awansu stoimy w miejscu, a powiedzialbym nawet ze sie cofamy. W tym klubie nia ma ambicji na gorze i nigdy nic w pilce nie osiagniemy

Zaloguj aby komentować

I po raz kolejny próba przerzucenia winy na innych...

Przy takim skladzie, z najmniejszym budzetem w lidze to my gramy zajebiscie! Niektorych to chyba posralo i juz zapomnieli te kilka lat grania bez zadnego stylu, w kolko na koncu tabeli, utrzymywanie sie na styk lub pod stolikiem (Łks), az w koncu spadek. Slepi jestescie, to samo sie juz dzieje z hokejem......czemu nie napierdalacie na Rohacka, ma taka sama sytuacje. Niestety tepota jest w cenie, sytuacja sie powtarza, wkrotce czeka nas pare lat grania o utrzymanie lub w I lidze.

Zaloguj aby komentować

proszę bardzo

To dla kobiety, na jednym wdechu w krótkich żołnierskich słowach, proszę tych kilku lepszych trenerów wymienić.

Zaloguj aby komentować

Przewodzę_Prąd

Dlaczego takie emocje - to proste jak konstrukcja cepa. Ten trener osiągnął z tymi zawodnikami więcej niż ktokolwiek się spodziewał, doprowadził do doskonałej atmosfery w szatni, zależy Mu na Cracovii najbardziej ze wszystkich Jego poprzedników, usytuował Cracovię w mocnym środku tabeli mimio, że wielu znawców prorokowało, że będziemy wyłącznie dostarczać punkty. A Ty piszesz, że JEDYNA szansa dla Cracovii to pozbycie się Go. Tobie autentycznie ten prąd szkodzi - wystarczy ?

Zaloguj aby komentować

xxxxxxxxx

a co to jeden Hajto jest wolny w chwili obecnej ? Kilku lepszych niż Stawowy i Hajto na raz można wymienić na jednym wdechu! jedno mnie dziwi jak czytam takie wpisy jak elvisa czy horizona czy jak mu tam. Skąd u was tak wielkie emocje jak się tylko coś złego napisze na Stawowego? Dziwne...Na kobiety Staw nie działa jakoś zbytnio a na niektórych facetów jak lep na muchy.

Zaloguj aby komentować

Horizon

Bądż dla Niego wyrozumiały - pisanie takich głupot to są uboczne skutki zabawy z prądem....

Zaloguj aby komentować

Panie Prądowy

Prosze mi wskazac lepsze ogniwo !
Tomasz Hajto ?? jak tak to wypierdalaj ze swoimi komentarzami bo ejstes zalosny tak jak Tomasz Hajto

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Szacunek szacunkiem

Szacunek ze lozy kase i za wiek...
Ale nie za to co robia jego kolezanki biznesu Typu El Tabiszo i P Burlikowski
Piszecie ze ma 100% racji. Oczywiscie nie wszyscy.
Ale pamietamy konflikt Prezesa z trenerami dlaczego saidi nie gra bo on ma grac a gral kiche...
Odkiedy to Właściciel uklada sklad i mówi kto ma grac..
Teraz sie mu gra nie podoba ale jak wyłozył 2 mln za zostanie w lidze to mu sie podobalo.
Albo jak oplacal pasożytow Matusiak Radomski byl super futbol naprawde az zal bylo na nich patrzec i ich futbol\
Panie Prezesie może teraz Prezes wypowiedzial by sie cos na temat El Tabiszo lub P burlikowskiego ??

Zaloguj aby komentować

Szacunek dla prof.Filipiaka!!ba nawet wielki!

Za kase ma prawo wymagać ,jak w kazdej pracy! i tu jest sedno.Ale co do wykonawców łącznie z sztabem trenerów,to mam wiele do powiedzenia,Brak trenera do przygotowania fizycznego w ostatnim okresie przygotowań,co jest poctawą w bazie fizycznej u piłkarzy w rozgrywkach ,to juz skandal,teraz to widac ,braki! braki ,braki,szybkości zwrotności,wytrzymałości,piłkarze słaniaja sie na kolanach,to farsa po pieciu meczach. To pierwsza z uwag co do spraw merytorycznego przygotowania,jak jest brak siły i sprawności,to wszystko jest be!!co do stanu kadrowego całego sztabu szkoleniowego ,warto się im przyjżeć,nieporozumienia,niezgoda,każdy wózek ciagnie w inną strone tego nie moze byc ,to jest niedopuszczalne,widząc tą kadrę ,i te nazwiska ,to sa sami profesorowie piłki!!!??? tylko nie znam tych nazwisk i nigdy o nich nawet w Misiu nie czytałem,ale za autorytety maja się jako znawcy wszech nauk piłki??ten problem nalezało by załatwić odrazu,dla dobra klubu ,bo oto nam wszystkim Pasiakom chodzi!!!!Ten klub ma wszelkie warunki aby byc minimum średniakiem w Naszej piłce,ale musza byc kompetentni wykonawcy grający w jednej drużynie,tak na boisku,piłkarze,jak i wszech obecni działacze: Pamietam czasy P.Wiechcia,Słabika.p.Tadzia.z małolatami biegającego z kanapką (cudownie oddani ludzie,dla tego klubu),słynnego Marko Polo.masażyste,i Był też .kierownik Kotabka,co to były za osobistosci!!takich ludzi nam brakuje!!Profesor jest bankiem ,ale pracowników ma totalnych nieudaczników,,poctawą wartości pracownika jest kasa za prace,tak dla działaczy jak i piłkarzy,do tego ma prawa wybierać sobie wykonawców,i on musi też mieć wartościowych pomagierów,on pracuje na kasę ( i tu widac jest cudownie skuteczny),tego w klubie nie można nie doceniać,ale co do pozostałych biorców pieniędzy jest gorzej niż zle,Sztab sekcji p.noznej musi grać jak drużyna,inaczej wszystko idzie w gwizdek,i z tego nie ma efektów,a co do tego odbija sie to tez na materiale drużyny,cudów nie zrobi się z miernot,tak działaczy jak i piłkarzy,ale praca i jeszcze raz praca buduje ,tak piłkarzy jak i działaczy,tylko mozolna praca i zgoda może popchnąć nasz klub w dobra stronę,ale musi to byc TIM w kazdej sytuaci

Tak?

To idz kurwa wyliż mu pięte.. Juz napewno nie pamietasz jak spadalismy z ligi a mielismy Europe atakowac...
Wymagania pieniezne chlopie ty wiesz co piszesz ? 3/4 zespolu nie zarabia nawet 1/4 tego co pilkarze innych klubow ktorym tez slabo idzie i zaden prezes nie sra sie do kamery
Mi osobiscie sie wydaje ze Profesor broni sie od krytyki kibicow i odbija wszystko na Pana Wojtka z Duzych liter bo do tej osoby mam szacunek za to ze gra ludzmi ktorych ma a mimo wszystko gramy i przegrywamy wygrywamy swoj Kurwa styl mamy a inne zespoly nie maja !! Ja wierze w to ze jak to zaskoczy i wroci Nowak SAidi Budzik Zurek to pierdolniemy futbol i kazdemu micha opadnie ...

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Kup sobie menadzera lub Fife

Filipiak kup sobie menadzera piłkarskiego lub Fife tam nie ma takich doradców jak Burlikowski , Łach , Szaraniec , Kępa no i grabarza Tabisza i wdedy nasza liga będzie cikawsza i wreszcie wygrasz lige. Filipiak nie znasz się na piłce.

Sam Profesor mógłby się pomylić....

....ale on mówi dokładnie to co tutaj piszemy w komentarzach. Zdecydowana większość z nas uważa, że tacy Panowie jak Szeliga, Żytko, Zejdler są bardzo przeciętni. Zdecydowana większość z nas uważa też, że nie można grać bez napastników. Więc raczej coś w tym jest, i nie przytaczaj tutaj doradców czy też pracowników profesora. Naprawdę nie trzeba być Jose Mourinho żeby zauważać pewne rzeczy.

Zaloguj aby komentować

Głupoty

piszesz.Wyłóż kasę na Cracovie to pogadamy.Stawowy prowadzi wojenkę.Głupi chłop przegra ją z kretesem !

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

https://www.facebook.com/korki.miksy

https://www.facebook.com/korki.miksy

...

Wypierdalaj z ta reklama i z twoimi butami..
A jak juz robisz reklame to zrob Profesorowi jakies buciki bo pali sie do gry i trenowania

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Ale wiecie co - w sumie mi się to podoba

Nikt tu nikogo nie obraża, nie oczernia - tylko otwarcie Panowie porozmawiali, potem przed kamerą i jest OK. Profesor doskonale wie, że Pan Wojtek jest najlepszym trenerem od kiedy zajął się finansowaniem Cracovii, i pewno żałuje że go kiedyś zwolnił. Uważam że dziennikarze ciągle szukający tu konfliktów i wietrzących przyjazd na kałuży jakiegoś nowego pozera to zwykłe świnie które chcą zaistnieć siejąc w klubie ferment. Tak się nie robi, i bardzo dobrze że są jeszcze niezależne media i portale takie jak TP. Profesor uczciwie powiedział co myśli, porozmawiał z Panem Wojtkiem - i wypada wierzyć że Panowie się dogadają, i jednak przedłużą kontrakt. A co po niektórzy z Was którzy nazywają Pana Wojtka psycholem, świrem czy nazywają profesora symbolem upadku Cracovii nie powinni się tutaj wypowiadać. Ten wywiad jest najlepszym dowodem na to, że nikt nie jest metalowy. Sądzę że czyta nas prezes od czasu do czasu co wypisujemy w tych komentarzach, czyta nas pewno Pan Wojtek i pewno im się zajebiście przykro robi jak jeden wymaga transferów za miliony euro, a drugi mówi że trener psychopata bo kogoś tam nie wystawia. Mnie ten wywiad przekonał, że TP jest silnym i opiniotwórczym portalem, i od dziś kończę z narzekaniem. I namawiam Was na merytoryczne uwagi, a nie epitety pod adresem trenera czy profesora. To zachowanie niegodne sympatyków klubu, nawet jeśli jest to pisane w sieci i pozornie anonimowo

Opson

Zgadzam się w 100 %-ach z Twoim komentarzem. Niestety zawsze trafią się takie młotki które potrafią tylko bluzgać i zawsze są na nie. Jestem przekonany, że jeden z drugim jest gównem w realu czy to w domu czy w pracy albo szkole więc jak nabluzga pod czyimś adresem to czuje się dowartościowany. Jak mówią; " Różnych lokatorów Pan Bóg ma ".....

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Wywiad

Jezeli to wszystko prawda to Stawowy juz moze pakowac walizki(nawet czołowa ósemka mu nie pomoże),a z drugiej strony to moim zdaniem prezes nie powinien sie wtracac w kadre i skład meczowy zespołu.Mozna sobie wyobrazic co by sie działo gdyby od pierwszej minuty wybiegli Kita,Kapustka,Szewczyk.Dziennikarze dobrze powiedzieli ze tyle punktów mamy po raz pierwszy od 6 lat a to zasługa tylko i wyłącznie Stawowego i nikogo innego,to ze mamy styl,charakter i drużynę to tez jego zasługa ale jezeli to prawda ze sabotował transfery to olbrzymi minus dla niego.
P.S
Z tymi zawodnikami których obecnie mamy to wątpię czy by sobie Skorża,Urban czy Hajto poradzili lepiej od niego

Zaloguj aby komentować

Aha..

Czyli Profesorowi chodzi dokladnie o to ze mial 30 zawodnikow do wgladu z kasety wideo.
Panie Prezesie dam panu maly duzy sredni wglad co bylo z kaset i youtuba
Koen Van Der Biezen, Jarabica 3 lata bierze kase i wiecznie chory zamiast wypierdolic i zatrudnic kogos za ta kase nie wspomne o graczach co maja kontrakty po 6 lat i nawet na treningach ich nie ma kazdy wie o kogo chodzi nie wiem czy sprawa sie rozstrzygla..
Przeplacane kontrakty typu Niedzielan Ślusarski Matusiak Radomski ... itp
ale wrocmy do kaset wideo kazdy z nass wie jak to sie konczylo wielka porazka ...
Cracovia gra cienko ok gra roznie raz tak ze nie da sie patrzec a raz tak ze najlepsze zespoly naszej pseudo ligi zazdroszcza ale nikt o tym nie mowi procz komentatorow ..
W Stawowy widac golym okiem ze Filipo chce go wyp... za zbity pysk i czeka na to dzisiaj byl fart ze wygralismy bo moglo by byc 1:1 BRAWO PILU SERCE W PASY...
Słuchajcie Tomasz Hajto to zaden trener tylko zwykly przecietny pilkarz ktory juz dawno skonczyl z pilka i jak trenerem bedzie Hajto to nawet jak bedziemy wygrywac nigdy za nim nie bede bo dla mnie tozwykly pozer ...

https://www.facebook.com/korki.miksy

https://www.facebook.com/korki.miksy

Zaloguj aby komentować

Popieram

Racja,Hajto nigdy nie bedzie miał serca w pasy,a Stawowy własnie takie ma.

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

ostro.

Stawowy ma szczęście, że wygrał z Jagiellonią, bo w przypadku innego wyniku Hajto mógłby już rozkładać szlugi w pokoiku trenerskim. Wojtek nie ma czasu oglądać potencjalnych wzmocnień Cracovii, a zawodników sprowadzonych przez Burlikowskiego wystawiać nie będzie, bo się nie lubią. Śmiech na sali co sie dzieje w tym klubie. Z drugiej strony jak słucham wypowiedzi Profesora jak wychwala przeciętnego Kitę, mówi o kontuzji "Pawła" Nowaka i inne bzdety, to wydaje mi się, że w tych skyboxach muszą mieć niezłe imprezy podczas meczu.

Zaloguj aby komentować

ble ble!

Z całym szcunkiem dla Profesora ale on p.......li bzdury! cracovia gra co mecz innym składem ,co prawda to nie zasługa stawowego tylko kontuzji!
ale chłop robi co może , a presja na nim wielka ,dlatego jest ostrożny! I my kibice sie mylimy bo chcemy rzeby wszedł ten czy tam ten zawodnik,a jak wchodzi to wielkie G z tego!!
I czasem sie Staw myli bo to ludzkie ,a i tak chłop ogarnia na ile może, A wielki prezes znawca piłki nożnej światowej, krytykować umie najlepiej !! A jak wiadomo wszem i wobec JAKI PAN TAKI KRAM !!!! DAJ PARE BANIEK JAK EUROPA TO BĘDZIESZ MIEĆ EUROPE ! Trzeba mierzyć siły na zamiary i na tyle ile ZARZĄD pozwala tyle mamy!
a moim skromnym zdaniem cracovia zagrała dziś nie złe spotkanie (ale bez szału) a 3 pkt są i to się liczy , i wieże w to ze to początek serii bo w druzyni jest duch walki a tchną go WS a nie ty doktorku swoim p.........!

Zaloguj aby komentować

Ale do Pana prezesa też mam małą uwagę :D

Narzeka pan że mecz był słaby, cóż taką mamy ligę. To nie Anglia, nie Hiszpania. Nie Real, nie Barcelona. Nie wiem jak inni pasiaści sprzemierzeńcy, ale ja regularnie oglądam La Ligę oraz Premier League i co weekend widzę ten skok jakościowy jaki je dzieli. Przecież jakby nasi grali tak jak ci w Realu, Barcelonie czy nawet średniakach hiszpańskich to już by ich z nami nie było. Troszkę dystansu Panie profesorze, jakby Bernhardt wykańczał tak jak Di Maria to by kosztował 20 mln euro :) Ale taką mamy ligę, innej nie mamy - więc zadowalamy się tym co jest. Nie biegają tak szybko, nie grają tak dokładnie - ale emocje są nie mniejsze :)

Zaloguj aby komentować

O kurcze, jakie tarcia

Fajnie by było, jakby Pan Wojtek się o takie coś nie obrażał - bo ten wywiad wiele mówi. Faktycznie wielu krytykuje profesora, a on często gada do rzeczy. I może to dobrze, że przyjechał na mecz i o tym rozmawiał z Panem Wojtkiem. Faktycznie Kitę trzeba wyciągnąć z tych rezerw, i innych młodych zaprosić na treningi z pierwszą drużyną - bo to nie jest tak, że nie mamy nikogo do gry bo nie ma transferów. Nie wiem czy nie jest na to za późno, ale lepiej późno niż wcale. Żeby tylko Panowie się na siebie nie obrazili, bo to by była największa chujnia jaka mogła by Cracovię spotkać. Ale cieszę się, że prezes o tym otwarcie mówi. Może zanim następnym razem zaczniecie pieprzyć "Filipiak won, Filipiak zostaw Cracovię" zastanowicie się nad tym chociaż dwa razy. Nie wiadomo jak to naprawdę jest, ale faktycznie być może marnujemy potencjał który jeździ po małopolskich wsiach zamiast ogrywać ich w Ekstraklasie. Troszkę Pana Wojtka rozumiem, że to nie jest czas na eksperymenty - ale wobec takich braków jak Saidi chyba musi zmienić nieco założenia. W biegu, trudno. Lajf

Zaloguj aby komentować

Zaloguj się lub załóż nowe konto.

SportSklep24.pl: Oficjalna piłka Euro 2016

Pilka-nozna-adidas-EURO16-Beau-J_[71708]_1200

W SportSklep24.pl  można już kupić oficjalną piłkę Euro 2016 dostępną w kilku modelach.

SportSklep24.pl

SportSklep24.pl: FC Barcelona – koszulki, bluzy, kurtki - ponad 60 produktów!

barcelona-4x2

W SportSklep24.pl    zgromadziliśmy już ponad 60 produktów - m.in. koszulki, dresy, bluzy, kamizelki, kurtki, piłki, torby, szaliki, czapki, kieliszki - dedykowanych sympatykom FC Barcelona.

Komentarze

Tak w Lubinie miało być , pomyliło mi się. I oby taka średnia 2 punkty na mecz była do...
5 ;0 nie na Lechu a w Lubinie.
przestań lansować na siłę struzika masz luciusza i rakoczego to bardzo dużo szukaj inny...
Gdy mamy być potentatem na rynku piłki n. to może rozważyć na przykładzie Salzburg...
Edla nie lubisz hurraoptymizmu, ale rok temu w odwrotnej sytuacji pesymizm już lubiałe...
post:
euforia?
Zgadzam się z twoim wpisem by nie wpadać w euforię, tylko mała sprawa, wygraliśmy 2-0 i...
Jasne. Wiadomo o co chodziło tylko przykład gościa z gts zadziałał w gorączce pomeczowe...
Zobacz sobie tabele Cracovia i Jagielonia mają najwięcej zdobytych goli w lidze a ty pi...
Sens wypowiedzi był taki,że jak nam EWENTUALNIE najlepsi strzelcy najbliższych przeciwn...
Tak po cichu liczyłem że z Piastem wygramy i że dołożymy po 3 punkty z Legią i Wisłą. M...
Cracovia też miała taki mecz z ległą w którym na początku meczu wyleciał Pazdan. I wte...
Pełna racja. Strasznie mnie zirytował kolega poniżej który pisze o bramkach Brożka czy...
jeszcze lepsze miejsce w tabeli. 8 meczy 16 punktów średnia 2 punkty na mecz. Czego chc...
post:
euforia?
Wsadź to sobie w 4 litery!!
post:
euforia?
że wiatr zawitał i mokra piłka poślizgu dostała? Jeszcze proponuję się przyjżeć czy też...
Trochę zimnej wody na rozpalone głowy. Punkty cieszą ale... Piast prawie cały mecz w dz...
Wygląda to coraz lepiej. Fajna, spokojna gra P.S. ciut skuteczniej panowie i jedziemy d...
gdzie są Ci ujadacze na Naszego Trenejro?????Kurwa gdzie????????
Jak popatrzysz na skład wisły z Kielc to cała ławka rezerwowa ,która była na tym meczu...
Pierwsze derby w plecy. Dlaczego oni mi to robią! Ciekawostka,w bramce u nas Wilk u ni...
To też racja....
Wiesz po meczu 13 lat temu, gdzie jak dobrze pamiętam Smuda i kibice Lecha zrobili wie...
post:
Brawo
Prowadzący to różne rzeczy mówią, nie zawsze jest to zgodne z prawdą, tak samo jak Sław...
post:
Brawo
Widziałeś drugą bramkę w meczu Słowenia : Polska?. To taki prztyk do trzeciej moim zdan...
Ten bufon namówił Filipiaka, by za Mihalika wydał 850 tys euro, a Mihalik po tym walną...