Cracovia najbardziej medialnym klubem w Polsce!
Najbardziej medialnym klubem polskiej Ekstraklasy w marcu 2011 roku była Cracovia. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez "Polską Piłkę".
Cracovia zrobiła w marcu prawdziwą furorę, nie przegrywając żadnego meczu i pokonując mistrza Polski. Wszystko to wywołało bardzo mocny oddźwięk w mediach. Cracovia miała najwięcej publikacji prasowych spośród wszystkich polskich klubów. Znacznie wyprzedziła Polonię Warszawa i dotychczasowego lidera - Lecha Poznań - wynika z badania "Polska Piłka".
Badanie przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W marcu 2011 przeanalizowano prawie 16 tys. publikacji. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 - do 31 marca 2011 analitycy wzięli pod uwagę ponad 150 tys. informacji.
.
.
Spośród tytułów ogólnopolskich o Cracovii najczęściej pisał "Przegląd Sportowy" - 166 materiałów. Dla porównania o Legii ukazało się w nim 118 informacji, o Lechu - 102, a o Wiśle Kraków - 93. Spośród gazet regionalnych najwięcej tekstów opublikowano w "Dzienniku Polskim". Co ciekawe, najwięcej na temat polskiej piłki pisze prasa regionalna w Małopolsce. W minionym miesiącu to zasługa bardziej Cracovii niż Wisły Kraków.
"Pasy" uzyskały najwyższy ekwiwalent reklamowy publikacji, który oszacowano aż na 26,2 mln zł. Druga Polonia Warszawa uzyskała równowartość 22,6 mln zł, a trzeci Lech - 19,1 mln zł.
TP!
Komentarze
Zaloguj się lub załóż nowe konto.
Zaloguj się lub załóż nowe konto.
Złośliwie
cybbis
16:21 / 26.04.11
Zaloguj aby komentować