Terazpasy.pl / Piłka nożna / Aktualności / Niedziela, godz. 16: (PE) Cracovia - Piast Gliwice

Niedziela, godz. 16: (PE) Cracovia - Piast Gliwice

2008-08-09-oe-piast-cracovia-o-212_600

W niedzielę o godzinie 16 na stadionie przy ul. Kałuży piłkarze Cracovii i Piasta Gliwice rozegrają mecz czwartej kolejki fazy grupowej Pucharu Ekstraklasy.

.

Półmetek fazy grupowej PE

2008-08-09-oe-piast-cracovia-o-212_600

W tym tygodniu rozgrywki fazy grupowej Pucharu Ekstraklasy mijają półmetek, a każdy zespół ma za sobą trzy rozegrane spotkania.

Cracovia na inaugurację PE wygrała w Gliwicach z Piastem 2:1. Były to pierwsze i jak do tej pory jedyne punkty zdobyte przez zespół Stefana Majewskiego w tych rozgrywkach. W dwóch kolejnych meczach Cracovia przegrywała: ze Śląskiem Wrocław 0:1 na własnym stadionie i z Wisłą Kraków 0:2 na Reymonta.

W Derbach zespół trenera Stefana Majewskiego wypadł bardzo słabo. Gdyby nie znakomicie spisujący się w bramce Sławomir Olszewski mogło dojść do pogromu. - Pierwsza połowa była słabsza w naszym wykonaniu, zostawiliśmy za dużo miejsca w drugiej linii - analizuje trener Cracovii. - Mogliśmy stracić inne bramki, ale nie możemy tracić bramek przy stałych fragmentach gry. To jest taka refleksja nad którą trzeba się zastanowić dlaczego tak jest - dodaje.

Piast po wspomnianej porażce z Cracovią wygrał dwa kolejne spotkania na własnym stadionie. Najpierw ograł Wisłę Kraków 1:0, a w tym tygodniu pokonał Śląsk Wrocław 3:1. W tym drugim meczu wystąpił już po kontuzji były piłkarz Cracovii Marcin Bojarski.

W tabeli grupy A prowadzi Piast i Śląsk (po 6 punktów) przed Cracovią i Wisłą (po 3 punkty).

.

Cracovia bez Karwana i Moskały, Piast z Bojarskim

2008-08-31-oe-cracovia-wisla-o-434_600

W porównaniu z meczem z Wisłą nieco zmieniła się sytuacja kadrowa Cracovii. - Jeśli chodzi o personalia to wypadł nam Michał Karwan a doszli Krzysiek Radwański i Paweł Nowak - informuje trener Stefan Majewski .

- W trakcie meczu z Wisłą poczułem ból w łydce, ale chyba nie jest to nic poważnego i w przyszłym tygodniu powinienem normalnie trenować - mówi Michał Karwan .

Zawodnik jednak nie znalazł się w kadrze na mecz z Piastem Gliwice. - Na siłę Michał [Karwan] mógłby zagrać, ale jeśli doszło nam dwóch zawodników, to nie warto ryzykować - uważa trener Cracovii.

Podobnie wygląda sytuacja Tomasza Moskały, który w ostatnim ligowym meczu z Polonią Bytom opuścił boisko z rozciętą głową. - Tomek Moskała też nie zagra. Ma założone szwy i nie ma potrzeby ryzykować - mówi trener Majewski.

Szansy gry w meczu z Piastem Gliwice i tym razem nie dostanie Łukasz Uszalewski, który był w kadrze meczowej na Derby. - Uszalewski wypadł ze składu bo wrócił do zespołu Krzysiek Radwański - tłumaczy zmianę trener Stefan Majewski.

Tak więc w porównaniu z meczem z Wisłą Kraków w meczowej kadrze zaszły tylko dwie zmiany: miejsce Michała Karwana i Łukasza Uszalewskiego zajęli Paweł Nowak i Krzysztof Radwański.

Kadra na mecz z Piastem Gliwice:

  • Cabaj, Olszewski - Radwański, Tupalski, Milosević, Kulig, Szeliga, Baliga, Wasiluk, Klich, Dynarek, Pawlusiński, Nowak, Kłus, Krzywicki, Witkowski, Dudzic, Kaszuba.

W pierwszym - wygranym przez Cracovię 2:1 - meczu Pucharu Ekstraklasy trener Marek Wleciałowski dał szansę gry głównie dublerom. Tym razem w kadrze meczowej Piasta (podobnie jak w Cracovii) znaleźli się wszyscy podstawowi, zdolni do gry piłkarze, w tym Marcin Bojarski dla którego będzie to pierwszy mecz przeciwko Cracovii.

.

"Jest 1906 powodów, aby przyjść na stadion przy ul. Kałuży!"

2008-09-08-pe-cracovia-slask-u-3749_600

Obecność w składzie Piasta niedawnego piłkarza Cracovii na pewno będzie zachętą do przyjścia na mecz dla kibiców, którzy w coraz mniejszej liczbie przychodzą oglądać efekt dwuletniej twórczej pracy szkoleniowej trenera Stefana Majewskiego.

Z całą pewnością ani piłkarze, ani księgowy Cracovii nie mogą liczyć na taką frekwencję jaka była podczas czwartkowych derbów. - To był mecz Wisła - Cracovia, jeśli będzie mecz Cracovia - Wisła to też na pewno będzie niezła frekwencja - mówi trener Majewski.

Przed rozpoczęciem sezonu profesjonaliści z działu marketingu MKS Cracovia SSA wymyślili rewelacyjne hasło, które ma zachęcać kibiców Cracovii do przychodzenia na mecze swojej drużyn: "Jest 1906 powodów, aby przyjść na stadion przy ul. Kałuży!"

Trener Stefan Majewski nie dał się namówić na wymienienie choćby kilku powodów, które nawiązywałyby do marketingowego hasła i zachęciłyby kibiców Cracovii do przyjścia w niedzielę na mecz swojej drużyny. - Gdybym nawet wymienił kilka powodów to pewnie i tak są już znane, a nie chciałbym się powtarzać. Na pewno im więcej kibiców jest na stadionie tym lepiej dla zawodników i dla widowiska - twierdzi "Doktor".

  • Mecz Cracovia - Piast Gliwice zostanie rozegrany w niedzielę, 12 października 2008 r., o godzinie 16 na stadionie przy ul. Kałuży.

Karnety na rundę jesienną nie upoważniają do wejścia na ten mecz. Bilety w cenach 10 zł (sektor B) i 20 zł (sektor A) będą do nabycia już dwie godziny przed meczem w kasach przy ul. Kałuży i Kraszewskiego. Przypominamy, że kobiety na wszystkie mecze Cracovii wchodzą za symboliczną złotówkę, a dzieci do lat 12 będące pod opieką osoby dorosłej oglądają mecze Pasów za darmo.

Crac

Fot. Biś, Uluśka

Komentarze

Zaloguj się lub załóż nowe konto.

...

Można by zatrudnić Stawowego, ja nie jestem jego fanem, ale też nie jestem przeciwnikiem, jak pisał Rapacinho21 kiedyś mu nie pozwolono dokończyć pracy i zgadzam się z tym, a co najśmieszniejsze to był moment gdzie można by było się przekonać na 100% jakim trenerem jest Stawowy, bo drużyna była w dołku. Choć zatrudnienie Stawowego nie wiem czy nie zrodziło by następnej dziwnej sytuacji. Bo tak, teraz jedynym winnym jest Majewski, bo go znaczna większość nie lubi. Choć uważam, że bardziej winny jest Filipiak i zarząd, że mu nie sprowadził tych co chciał w miejsce Gizy i Bojarskiego. Bo jak już kiedyś pisałem można przyjąć że, za Banie jest Witkowski, za Skrzyńskiego Polczak, za Świstaka Tupalski, a za Wacka Kulig, ale za Gize i Bojarskiego nie sprowadzaono nikogo i niby kasa była niby rozmawiano i nic. Bo reszta tych zawodników co przyszła to były uzupełnienia kadry, konkurenci dla innych, a nie następcy kogoś. Też śmieszy mnie to obwinianie Majewskiego o kontuzje, po pierwsze tego się nie da udowodnić, że to przez niego, po drugie 2/3 kontuzji było na sparingach, meczach itp. z powodu, że ktoś komuś ostro wjechał, kopną kogoś, źle upadł itp. Rohaczek ma też w zespole plagę kontuzji, co jest w dużej mierze przyczyną tego, że teraz kiepsko grają, a jakoś nie słyszałem i nie czytałem w gazecie czy gdzieś, aby ktoś go o kontuzje obwiniał. Czy nie jest z tymi kontuzjami, aby tak, Majewskiego nie lubimy, więc jego wina, Rohaczka lubimy więc pech. Mogę się jedynie zgodzić, że drużyna jest źle przygotowana i on za to odpowiada. I teraz o tej następnej dziwnej sytuacji, której się obawiam, gdyby przyszedł Stawowy. Zgadzam się z cracoviapasy1, że jakby Stawowemu dobrze poszło to został by bochaterem kibiców jeszcze większym niż jest. Nie zgadzam się natomiast z cracoviapasy1, że jakby Stawowemu źle poszło to skończyła by się jego kariera i ktoś by do niego miał pretensje z kibiców Cracovii. Ja myślę, że nikt do niego by pretensji nie miał i za nic nie obwiniał, dalej by był winny Majewski, bo on przygotowywał zespół, sprowadzał zawodników i mało punktów zdobył w pierwszych 9 kolejkach. Następie jakby Filipiak tak działał w przerwie między rundami na rynku transferowym jak do tej pory i oprócz jednego transferu za jakąś większą kase, by trzeba by Stawowy musiał szukać zawodników za darmo lub za małą kasę najlepiej młodych i takich co nie mają dużych wymagań finansowych to winny by był Filipiak, złego wyniku sportowego. Później winni by byli piłkarze, oczywiście najbardziej ci sprowadzeni przez Majewskiego. Więc resumując obawiam się tego, że jakby teraz zatrudniono Stawowego czy innego trenera i źle by poszło to by była następna dziwna sytuacja, wszyscy winni tylko nie trener. Jak zatrudniać trenera, obojętnie czy Stawowego czy nie to w przerwie i tylko w przypadku gdyby były max. 3 punkty do bezpiecznego miejsca, jak nie to niech Filipiak z Majewskim się martwią, niech oni biorą za to odpowiedzialność. Niech Filipiak kupuje wtedy 4 dobrych graczy do ofensywy Majewskiemu, żeby się można było utrzymać, a Majewski niech trenuje do końca sezonu i niech zdobywa punkty na praktycznie samych wyjazdach w następnej rundzie. I albo Cracovia zacznie coś grać w lidze (jakbyśmy przeszli ŁKS teraz, to może w PP coś, jak nie w lidze) i Filipiak z Majewskim wyjdą z twarzą, albo spadniemy i Majewski skończy kariere trenerską w Polsce, bo go już nikt tu nie zatrudni, a Filipiak będzie już tak kozakował i będzie musiał uderzyć się w pierś. I wtedy w lidze niżej mógłby wrócić Stawowy i startować od nowa, budować od nowa, dać mu dwa lata na powrót do ekstraklasy na otwarcie nowego stadionu i on też by mógł pokazać czy jest najlepszy trener ligowy czy po prostu miał swoje 5 minut, Cracovia by mogła grać w Krakowie na Wawelu czy Hutniku, można by chodzić na mecze, bo niby kto będzie jeździł do Kielc czy gdzieś przez ten czas? Może by nie było tego złego co by na dobre nie wyszło. Moim zdaniem w tej sytuacji to powinno być "va bank", jak zmiana to w przerwie, jak jest max. 3 punkty do bezpiecznego miejsca, a jak nie to w ogóle nie zmieniać i niech Majewski pokaże jaki jest trener nauczyciel, a Filipiak gdzie są te pieniądze na transfery i gdzie są te transfery i jaki jest super manager. Bo w innym wypadku jakby poszło źle to wszyscy będą się oczyszczać i nie wiadomo będzie kto spieprzył najbardziej.

Zaloguj aby komentować

Do pasiasty68 spoko oki

Nic się nie stało jak też przegiołem!
Ale panowie nie można mówić nie powinno nas interesowac jak i gdzie gra nasz ulubiony klub,gdyby tak było nie powstałaby kiedys grupa 100,nie było by basztowej,nie było by Misiora itd.
Nie mam kompleksu psiarni,ale nie bede cicho siedział jak widze co się dzieje a wiem że moze być lepiej !
Jak bedziemy cicho to znaczy ze to akceptujemy!

Zaloguj aby komentować

-----------------------

potrzebuje szacunku zarzadu do kibicow. potrzebuje tolerowania nas kibicow. powietrzem nie jestesmy. to my codzien odychamy majac pasiaste serce my jestesmy na dobre i zle z klubem! JF Majewski sa najemnikami robia interes maja serca w pasy nie liczac sie z kibicami nie szanujac ich zdania .tez pamietam lata 80 bo tez chodzilem na pasy. pamietam dziadkow i bardzo ich cenie dzieki takim dziadkom zostalem pasiakiem za to im dziekuje! w dawnych czasach PRL mieli naprawde odwage byc za Cracovia. (teraz takich dziadkow jest malo i bardzo to boli) jestem z klubem zwiazany nie potrzebuje zmiany barw! chce tylko zeby cracovia byla jedna wielka rodzinna :
kibic jest uzalezniony od zarzadu i odwrotnie!
taka cracovia mi sie marzy!
ZARZAD- zeby podejmowal poprawne decyzje , mial wspolny jezyk z kibicami,szanowal nasze zdanie., szacunek kibicow.
TRENER- wyniki naszej druzyny , mial wsparcie kibicow,chec do pracy
DRUZYNA- mieli charakter , ambicje, i najlepiej pasiaste serce..
KIBICE-najglosniej krzyczeli , robili najlepsze opravy, zeby tak bylo musi robic to kibic ktory ma najwiekszy szacunek w klubie!
DZIADKI-zeby mieli szacunek kibicow wiecej bylo ich na stadionie!
DZIECI-zeby czuly sie bezpieczne.
HOOLS- zeby byli najlepsi w Polsce!
GRUPA 100- i powrot misiora
CRACOVIA-zeby zdobyla mistrza Polski!
osiagniemy to jednoczac sie kibice chca igrzysk namiastke igrzysk na czasy od 20 lat dawal nam stawowy.
wszysyc musza isc na kompromis inaczej bedzie coraz gorzeej

Zaloguj aby komentować

Nie mam wpływu na to jak gramy ani w której lidze.Robię to co mogę : Chodzę na Pasy.Amen.

I może taka jest między nami różnica cracoviapasy1,ty potrzebujesz bramek,emocji,akcji a ja potrzebuję Cracovii.Może ty po prostu wybrałeś niewłaściwy stadion....Piszesz że pamiętasz mecze trzecioligowe,ja też pamiętam ba,ja na nie chodziłem.Pamiętam jak na trybunach było nas kilkudziesięciu w tym większość dziadków z których ktoś bez przekonania pokrzykiwał "Orły do boju" budząc powszechne rozweselenie a większość czasu i tak się czytało Tempo,bo na murawie nic się nie działo....W którym momencie obraziłem Tureckiego Orła czy innych ???" Ja nie mam wpływu na to czy Majewski jeszcze długo będzie czy nie.Ale wiem jedno,nawet jeśli przyszłoby grać w II lidze to i tak będę chodził na Cracovię.Zadaj sobie pytanie czy ty będziesz...I poczytaj może co pisze Rapacinho21 o tych debilach co zdemolowali krzesełka na Wiśle.Może to byli ci co też chcą emocji czy bramek...Dla mnie to nie są kibice i nie chcę ich na Kałuży.Zresztą szkoda słów.

Zaloguj aby komentować

Masz rację kurczak.Sorry i bez urazy.

To zaiste jest wielka frustracja spotęgowana zrozumiałą niemocą hokeistów.Nadeszła pora zmian szkoleniowców gdyby przy okazji wymiotło Tabisza i tego nieznanego "geniusza" od podrabiania podpisów na kontraktach byłoby O.K.

Zaloguj aby komentować

do pasiasty

kibic potrzebuje emocji, akcji, bramek, walki dobrego meczu. wojtek byl trenerem ktory wprowadzil fajna krakowska pilke do futbolu. pamietam mecze 3 ligowe pozneij 2 ligowe awnas gdzie miazdzylismy rywali pamietam zachwalajacych dziennikarzy canal+ transmisje meczu prawie kazdego;) milo sie nas oglodalo gralismy podobnie do terazniejszego lecha moglismy wygrac z kazdym i przegrac ze slabym ale gralismy fajny ofensywny futbol.wiedz prdoukt dla kibica byl dobry! pasiasty jaki mamy teraz produkt?kto nas chce ogladac?podobaja ci si etakei mecze? wszyscy sie z nas smieja! caly Krakow i cala Polska! coraz mniej kibicow! nie obrazaj tureckiego i orla dzis lepszy bylby dybczak, czarnik , zegarek nawet owca od naszych grajkow. kazdy jest kibicem i ma miec prawo swoje zdanie wypowiedziec! przymykacie oko ze nasz klub pomalu leci do 2 ligi. mam nadzieje ze odejdzie JF i Majewski to sa grabarze Cracovii dla dobra kibicow JF by zwolnil maewskiego. pilka nozna jest dla kibicow! jesli tak dalej bedzie to spadniemy z hukiem kibicow bedzie 500 JF ucieknie ze statku obciazy Majewskiego.Majewski ucieknie z laptopem do niemiec trenowac amatorow 3 ligi! zobaczycie. dac szanse stawowemu.albo zostanie bohaterem i uratuje Cracovie zdobedzie uznanie albo bedzie zerem i skonczy sie jego kariera jako trenera! nadstawimy glowe my kibice jesli bedzi e dobrze bedziemy chodzic z podniesiona glowa do gory lub poniesiemy kleske! kibic powinien miec wybor zatrudniajac stawowego widze komplet na trybunach tkwiac dalej z majewskim widze pusty stadion. wybor nalezy do JF i nas kibicow jak bardzo bedziemy chcieli zmiany trenera! kurczak jesetm z toba!

Zaloguj aby komentować

...

I zapomniałem dodać jeszcze jedną rzecz, szkoda że nie którzy cały czas mają kompleks Wisły... U niektórych w wypowiedziach cały czas musi być nawiązanie do naszej sąsiadki zza Błoń. A to że Skrzyński, Radwańśki i Nowak są Wiślakami, a to że Stawowy jest Wiślakiem, Boże to jest chore!!! Mnie to gówno obchodzi gdzie grali ci zawodnicy jak byli w wieku juniorów, teraz grają w Pasach i starają się robić to jak najlepiej i to jest ważne. Nie obchodzi mnie, że Stawowy pracował w Wiśle, to jest trener a trener pracuje tam gdzie go chcą, dostał wtedy propozycje z Reymonta to ją przyjął bo przecież z czegoś trzeba żyć, a trener żyje z trenowania. Jak tak będziemy podchodzić do sprawy to nikt u nas nie może grać bo ten jest z Wisły, ten z Legii a ten z Hutnika. Niestety ale kompleks Wisły u niektórych jest ogromny. Po co po meczu Pucharu Ekstraklasy nasi "kibice" rozpieprzyli kible (na zdjęciach to wyglądało jak przejście jakiejś hołoty) na Wiśle, no właśnie chyba z kompleksów, że u nas takich kibli nie ma. Wkurza mnie to, że zawsze jest Wisła to Wisła tamto, zawsze we wszystkim musi być odwołanie do Wisły, interesujmy się sobą a nie Wisłą, bo to Cracovia ma teraz ogromne problemy.

Zaloguj aby komentować

Kim ty jesteś maku?

kim ty jesteś Maku żeby kazać wypier...alać kibicom,uważaj na słowa,bo to słowa niebezpieczne
nienawidzisz wojtka wali mnie to,mówisz że dostał grajków czym pocztexem czy może od św mikolaja,jak byli tacy dobrzy czemu nikt ich wczesniej nie wypaczył,wiesz czemu bo miał nosa.Michniewicz tez był bez pracy rok czasu!A to jeden z lepszych trenerów.Oczywiscie popełniał błedy ale mnie to wali bo fajną piłkę pasy grały i ładną!

Zaloguj aby komentować

...

100 razy bardziej wolę Stawowego niż Majewskiego a jeśli ktoś uważa, że Stawowy nic w Cracovii nie zrobił to jest w błędzie. Beniaminkom jest łatwiej w lidze? Może w pierwszych 3-4 meczach ale pózniej już wcale tak łatwo nie jest, choć często udaje im się dociągnąć rundę grając dobrze, a my dobrze graliśmy cały sezon. Mieliśmy dream team? No to już lekka przesada. W większości zawodnicy III ligowi wchodzą do ekstraklasy i grają bardzo dobrze, wzmocnienia oczywiście były, ale nie przesadzajmy to nie były jakieś wielkie gwiazdy. Co do chodzenia na mecze to mówię to otwarcie gdybym wiedział, że tak będziemy grać to nie kupowałbym karnetu, szkoda moich nerwów i mojego zdrowia. Poszedłbym tylko na kilka najważniejszych meczu z Wisłą, Lechem, Legią i Arką. Jeśli okaże się, że na wiosnę zostaniemy przy Kałuży, a trenerem będzie dalej Majewski to ja na wiosnę na stadionie się nie pojawię! Dziwi mnie, że wszyscy starają się zminimalizować wkład Stawowego w to co zrobił w Cracovii, a ten wkład nie da się ukryć był ogromny. Wiadomo nie zawsze było super, kolorowo, ale zawodnicy sami nie grali, ktoś ich na boisku musiał poustawiać, zawodnicy sami się nie przygotowywali do sezonu. Nie wiem czy teraz trener Stawowy powinien wrócić, ale wiem, że Majewski powinien odejść!

Zaloguj aby komentować

Przestancie z tym Stawowym

Primo Stawowy nie zrobil awansu z niczego,przeciez przed momentem wyjasnil wszystko kibic1995. Stawowoy w 3 lidze mial dream team i poparcie sedziow w meczach u siebie(wiem co mowie) wiec lepiej sie zasanowcie czy nas za to prokuratura nie pociagnie do odpowiedzialnosci. Ciekawe dlaczego nikt o tym nie pisze,czy moze po prostu nie macie o tym pojecia,ale tak to wygladalo. 3 liga i ten awans z czystoscia mialy niewiele wspolnego. W drugiej lidze dostal znowu zajebistych grajkow,plus do tego byl beniaminkiem a tym zawsze jest latwiej. Pierwsza liga jako beniaminek tez byla latwiejsza, a potem zaczely sie jaja i mecze ktore byly czasem komiczne. Od niespodziewanych wygranych na wyjazdach do smiesznych porazek rowniez na wyjazdach. Najgorsze bywalo rowniez to ze druzyna czasem wygladala rownie bezradnie,wiec Stawowy nie jest zadnym cudotworca. Powiem wiecej,wspomniales tu o mediach kolego Rapacinho to posluchaj sobie wypowiedzi stawowego(poszukaj archiwalnych) i sie zastanow co mowisz. Po nim od razu widac ze to prostak,tego sie nie da ukryc, sloma mu wychodzi z butow. Wypada tez przestac uwazac go za takiego lokalnego patriote,bo nie zapominajmy ale byl on trenerem po drugiej stronie blon. Zreszta broniony przez was skrzynski (pies pelna geba) potrafil trenowac w koszulce wisly,co chyba jest lekkim nietaktem. Generalnie macie dziwna zdolnosc do wybiorczego czytania wiadomosci. I jeszcze jedno kolego Kurczak,to ze 80% (jak utrzymujesz) pragnie stawowego,nie zmienia to faktu ze jest on srednim,typowo pasujacym do starych ukladow PZPN, prostackim trenerem bez sukcesow. Jakos nie widac zeby byl rozchwytywany,bo po prostu jest slaby. Jezeli kogokolwiek mialbym sobie zazyczyc na lawce trenerskiej to bylby to wolny w tym momencie lenczyk,ale nie jest to czas na zmiany. Na to przyjdzie czas w przerwie zimowej. Tak na marginesie,takie pieprzenie na forach internetowych,spiewanie na stadionie w strone stefana byc moze przynosi wszystkim radoche( takie typowe polskie zachowanie zeby komus dojebac) ale w gruncie rzeczy nie pomaga to w niczym druzynie i nie swiadczy w zadnym wypadku o tak wielce tutaj wyeksponowanej milosci do klubu. Najwyzszy czas przestac pierdolic i albo kibicowac tej druzynie,ktora gra (chujowo ale gra) albo spierdalac na druga strone blon. Tam sukces macie gwarantowany i takich kibicow tam przyjma z otwartymi rekami. A to ze remisujemy z piastem to akurat ma zerowe znaczenie,teraz liczy sie liga i punkty,oczywiscie dla tych ktorzy naprawde maja w sercu Pasy.kibicom sukcesu mowimy wypierda.....!

Zaloguj aby komentować

...

Co do wypowiedzi Kibica1995 to tu muszę przyznać rację. Błędem Stawowego było to, że nie odpowiadali mu ludzie z zewnątrz. Był u nas Citko, był Świerczewski a jakoś nigdy Wojtkowi nie przypadli do gustu. Było też kilku ciekawych zawodnikach na testach, ale nigdy się Stawowemu nie podobali, bo on zawsze twierdził, że ma lepszych. To była największa wada Stawowego, nie za bardzo lubił wpuszczać do zespołu kogoś z zewnątrz. Co do tego jakim składem dysponował to na pewno w II lidze doszli do nas piłkarze doświadczeni to fakt, ale powiedzmy sobie szczerze, że nie były to jakieś super wielkie gwiazdy polskiej ligi, byli to niezli piłkarze. Stawowy umiał to wszystko poskładać w całość i graliśmy na prawdę bardzo, bardzo fajnie. W każdym razie wszyscy zgadzamy się w jednym zmiana na stanowisku szkoleniowca (i moim zdaniem nie tylko tam) jest konieczna.

Zaloguj aby komentować

...

Co do Stawowego to może nie zawsze było pięknie i kolorowo, ale zespół grał fajną dla oka piłkę i był grozny dla wszystkich zespołów z czołówki ligi. Stawowy zrobił zespół z niczego! Wyciągnął Cracovię z III ligi, wszyscy w lidze nas się bali, bali się grać na naszej Świętej Ziemi. Poza tym Stawowy potrafił normalnie gadać z mediami, nie bełkotał tak jak Majewski. Co do Arki to cóż, nie wyszło mu każdemu może się to zdarzyć, ja bym mu w Cracovii dał jeszcze jedną szansę, bo jak nie Wojtek to kto? Pod wodzą trenera Stawowego zdarzało się, że głupio przegrywaliśmy, ale ja wolę taką porażkę po emocjach, po walce jak na przykład ta pamiętna z Koroną u nas 2:3 w meczu we mgle, niż porażka z Polonią Bytom po żenującej grze. Za Stawowym przemawia też jeden fakt, w Pasach nie pozwolono mu dokończyć pracy, gdy odchodził Cracovia była w czołówce ekstraklasy, a po rundzie jesiennej mieliśmy 3 miejsce!!!! I uważam, że wtedy była szansa na coś więcej, niestety wtedy profesor Filipiak nie uważał, że szkoleniowców nie można zwalniać z dnia na dzień.

Dziś zremisowaliśmy z Piastem co jak dla mnie jest porażką, nie obchodzi mnie czy to był PE czy cokolwiek innego, nie obchodzi mnie czy graliśmy rezerwami czy podstawowym składem. Nie wygraliśmy u siebie ze słabym Piastem i to boli.

Zaloguj aby komentować

...

Kurczak, Stawowy dużo zrobił i za to szacunek, ale błędów też trochę popełnił. I jak ktoś widzi, te błędy i o nich powie i napisze to już jest konfidentem Majewskiego, Filipiaka, bratem Tabisza, bo tak tu się pisze o tych, którzy ośmielą się za coś sktytykować Stawowego? Nie jest prawdą, że Stawowy zrobił wyniki w II i I lidze z samymi zawodnikami z III ligi. Fakt Stawowy wyselekcjonował dobrze zawodników wybijających się i mających talent w III lidze i zrobił z nich wręcz III ligową drużynę marzeń, z którą awansował. Choć i w tej drużynie było dość dużo gości co coś tam kiedyś grali mniej czy więcej w II lidze jak Paluch (Cracovia, Hetman) Cabaj (KSZO, Górnik Łęczna, Podbeskidzie), Baster (Stalowa Wola), Skrzyński (Cracovia, Korona), Bania (Hutnik), a taki Ziółkowski czy Nowak nie dość, że grali kiedyś coś w II (Ziółkowski w Cracovii, a Nowak w Hutniku), to jeszcze wcześniej lizneli coś ekstraklasy, wiadomo ogony tam grali jako młodzi zawodnicy, ale coś tam grali, Ziółkowski w ponad 40 meczach wystąpił w Hutniku, a Nowak w ponad 20 w Wiśle, tak samo jak Hajduk (w II w Cracovii), który przez pewiene czas był zawodnikiem Hutnika w I lidze i wystąpił nawet w UEFA w meczu z Monaco. A po awansie przyszło paru gości którzy dobrze grali w I lidze wtedy, ale, że Filipiak dał im dobre pensje to przyszli. Byli to: Węgrzyn, Drumlak, Bojarski, Olszewski, Przytuła podstawowi gracze w II lidze, a później w I oprócz Olszewskiego, który stracił miejsce po paru kolejkach na rzecz Cabaja. Jeszcze Wróbel, który okazał się akurat niewypałem, a który też z I ligi przyszedł. Na 11 zawodników, 5 to nie są wyjątki tylko wręcz połowa składu. Wątpie czy udało by się awansować bez tych zawodników. Póżniej w I lidze przyszedł m.in. Citko, Moskała. A Szczoczarza to Stawowy trochę spieprzył, gość tyle siedział na ławce, aż w końcu potracił wszystkie walory, z szybkością na czele. I tam pal sześć jeszcze Rockiego itp. Ale dlaczego było takie milczenie w sparwie Błaszczykowskiego i Jańczyka? Którzy byli ponoć na testach w Cracovii, a później jeden grał w Legii i ta na nim kupę zarobiła, a drugi grał w Wiśle i ta też kupę na nim zarobiła. Dziennikarze o tym jakoś nie pisali, ani w TP wtedy, jak ostatnio o tym, że czarnoskóry z Bułgarem nie przyszli. Dopiero jak Białas był trenerem to wyszło publicznie o Jańczyku, bo mówił to w gazecie jakiejś, że dziwi się jak można go było nie wziąść jak był w Cracovii. A o tym, że Błaszczykowski był najpierw w Cracovii to Radziu Majdan powiedział w pewnym programie przed Mundialem jak była gadka o Błaszczykowskim i Radziu opowiadał jak to do nich przyszedł pierwszy raz Kuba na trening do Wisły i go po pierwszym treningu trener chciał w drużynie, choć wcześniej był w Cracovii i tam zastanawiano czy go brać czy nie. Więc kto w klubie zawinił, że u nas oni nie grali? I to nie nasz klub zarobił kupę kasy? Goście którzy kosztowali po ok. 200 tyś. i zarabiali początkowo od parę tyś. do góra ok. 10, a później poszli za miliony euro. Kto popełnił takie błędy? Stawowy, Tabisz, Filipiak, Mikulski? Kurczak jak taki zorientowany jesteś to może wiesz? A może bzdury Białas z Majdanem opowiadali, jeden w gazecie, a drugi w telewizji? Bo jak to prawda to biorąc pod uwagę okoliczności wychodzi, że w pierwszej kolejności Stawowy.

Zaloguj aby komentować

NIE OBRAŻAJ INNYCH

Widzisz to jest efekt fustracji nas wszystkich,moją też do tego doszło że jeden na drugiego naskakuje obraża,uwierz mi to nie jeden przypadek.prawda jest taka że tak naprawde i Ty i ja chcemy dla Cracovi jak najlepiej.Na Reymonta wyp....dalac nie bede bo we mnie płynie krew biało czerwona ,w twojej też.Ale mówisz że masz nas w dupie a Cracovia to kibice ja Cię w dupie nie mam bo Cracovia to kibice Cracovia to MY.Nie obrażaj bo to świadczy żle nie o mnie tylko o tobie.
wiesz z porównaniu z Tobą ja szanuje każdego pasiaka czy ma 10 ,30 czy 70 lat.
To nie ja ani ty doprowadziliśmy do upadku klubu tylko Majewski , i zarząd!
Wiec szanuj innych bo to jedna rodzina!

Zaloguj aby komentować

Dobry komentarz maku nic dodac nic ując.

Tylko żę kurzy móżdżek tego nie pojmie."Oni" toczą jakąś wojnę.Tylko jacy to oni ? kto to w ogóle jest ? Jeden debil czy więcej debili ? Wojne to sobie kurak możesz toczyć z własnym zwieraczem wobec klubu jestes nikim.Zerem.Kumasz ? 80% piszesz.A ja mam w d.pie ciebie i twoje 80% Tak samo kłade lage na tobie jak i na Majewskim a to że "wy" chcecie Stawowego to ma gówniane znaczenie.Załóżcie sobie klubik i go zatrudnijcie.A na Cracovii to możecie sobie bilet kupić i przyjśc na mecz.A jak wam Cracovia nie pasuje to morda w kubeł i wypierdalac na Reymonta.Cracovia była przed wami i bez was się obejdzie.Idź jeszcze i zrób laskę Stawowemu.A może to ty Wojtek ?

Zaloguj aby komentować

Wystarczy wojna z zarzadem miedzy sobą jej nie prowadzmy

może mnie poniosło ,ale licz się z wiekszościa nas bo oni 80 procentach chcą powrotu Stawowego.
Apropos jaki to zawodnik Szczoczarz-żaden,Bania kolego strzelał jak na zawołanie.Cracovia wtedy u siebie nie przegrywała zwyciestwa z groclinem 3-0 z Legią 1-0 i inne to czołówka ligi .nie można patrzyć w metrykę patrz Milan.Bojarski się kolego nie wypalił ,brak tylko ogrania meczowego bo jakie to ogranie miało być jak na niego majewski nie stawiał.
Ty masz swoje racje a ja swoje lecz wiekszosc z nas chce powrotu Wojtka posłuchaj na meczach wiec uszanuj to!

Zaloguj aby komentować

Yo Chicken chill out!!

Poluzuj kolezko,bo fakty sa takie ze Stawowy nie jest zadnym wielkim magiem i co ciekawe twoj poziom wypowiedzi jest podobny pod wzgledem gramatyki i poprawnosci do jego poziomu. Twoj umysl jak i ten przynalezny wielu innym kibicom plata wam figla i koloryzuje przeszlosc,ktora owszem pod pewnymi wzgledami byla piekna,bo to byly czasy odrodzenia sie klubu,wyjscia z jakze dlugiego marazmu. Niemniej jednak faktem pozostaje nieudolnosc stawowego w sytuacjach lub inaczej to nazywajac konfrontacjach z silnymi druzynami. Niestety ten czlowiek ma za duzo kompleksow nizszosci wobec jakze slabych druzyn polskiej ligi(bo taka ta liga jest w rzeczywistosci). Nie pamietasz kolego jak stawowy trzymal sie kurczowo swoich zawodnikow?? Przed toba kolega pasiasty wspomnial wlasnie o tym fakcie,jesli przychodzil do pasow zawodnik to byl marnowany przez stawowego,bo ten kretyn uwazal ze zawodnik sie bedzie uczyl gry na treningach i dlatego mlodziez siedziala na lawce(byl taki zawodnik jak szczoczar chociazby,ktory na pewno nie jest usatysfakcjonowany z ilosci czasu gry jaki otrzymal) Zamiast mlodego zawodnika,ktory moze sie duzo wiecej nauczyc,gral 30 letni piotrek Bania,ktory oddychal rekawami po 20 minutach gry i mial na twarzy wypisane pytanie: "Dlaczego ci obroncy ku... tak szybko biegaja?" Przestan juz sie niepotrzebnie produkowac w ten sposob,bo to nikomu w niczym nie pomaga. Druzyna jest jaka jest,trener jest jaki jest. Prawda jest taka,ze dla tych zawodnikow Majewski jest po prostu zbyt wymagajacym trenerem. To jest czlowiek ambitny,a ci zawodnicy jeszcze nie sa gotowi zeby wygrywac. Jedyne co teraz pozostaje to liczyc ze nastukaja jak najwiecej punktow do przerwy miedzy rundami,zeby oddalic widmo spadku. Wtedy mozna podejmowac jakiekolwiek ruchy kadrowe,zarowno w kwestii wzmocnien,jak i w zwiazku z wymiana sztabu szkoleniowego. Jakikolwiek idiotyczny ruch teraz moze jeszcze dodatkowo pogorszyc to co jest teraz,a moze byc gorzej,mozemy dostac w pale wszystko. I skonczcie wszyscy plakac za Skrzynskim,Bojarskim i Giza,bo z tej trojki jedyny ktory umie grac to Piotrek,a mimo tego w Legii raczej miesjca nie zagrzeje. Skrzynski to zawsze bylo drewno i poza tym to byl tzw " komin placowy" (kolega kurczak powinien to wiedziec skoro rozmawia z zawodnikami) Natomiast bojarski po prostu sie wypalil,skonczyl,on juz idzie na emeryture(patrz Piast)

Zaloguj aby komentować

Pasiasty68 ty konfidencie Majewskiego

Jakbyś wiedział ale nie wiesz bo za głupi na to jesteś to w Arce nie chodziło o kwestie sportowe.
dam Ci przykladów wiele po pierwsze to stawowy nie miał duzo czasu po 2 to on potrafił stworzyc grupę ludzi do gry.Giza-Swit krzeszowice,bania-Kabel,Nowak,baran,Radwanski skrzynia Proszowianka.
za stawowym przemawia futbol techniczny,ofensywny efektowny i efektywny
Wiec głupku takie są fakty wiec trzymaj się faktów a nie swojej pier.....j teorii
Nikt Ci nie każe kochać go tylko trzymaj sie faktow ,a mowisz jak te nie dowiarki przed meczem z polkowicami za nim przemawiały,przemawiają wyniki i to się tylko liczy oprucz tego wielka miłość do klubu.

Zaloguj aby komentować

kurczak ty sie zajmij grzebaniem w ziemi bo na futbolu to się tak znasz jak na języku polskim....

W Gdyni też myśleli że Stawowy jest wielki.I co ? Jajco,bo już ta nie myślą.Bo on ma tylko przekonanie o własnej nieomylności.Osiągnął z Cracovią niewątpliwie wielkie sukcesy i o tym zawsze będziemy pamiętać.Ale tamto to już przeszłość teraz jest inna drużyna i nie ma tylu lat czasu ile miał Stawowy żeby tworzyć i układać zespół.Mnie się też Majewski nie podoba tylko ja nie uważam że Stawowy jest bogiem futbolu.I tu by ci się przydał okład z lodu na czoło albo do majtek żebyś się zastanowił czy ty jesteś kibicem Cracovii czy Stawowego....

Zaloguj aby komentować

Pasiasty68 bzdury gadasz

Co to Stawowego to nie jest prawdą to co mówisz.
1.to co osiągnoł to przede wszystkim z chłopakami z krakowskich lig 3 i 4 ligowych(poza wyjatkami,Bojarski,Moskała)

2.styl piekny dla oka właśnie tymi 3 i 4 ligowcami

3.Zawodnicy grali z dumą dla niego(porozmawiaj sobie z którymś z nich)
4.zawodnicy mówią że nikt ich tak nie umiał poukladać jak on(też sobie z nimi porozmawiaj)
5.To ze dla niego Cracovia jest ponad wszystko pokazuje ze to nie trener jak inni
A do Ciebie stary widze że znasz się na piłce jak Majewski pogadaj z nim moze Cię zrobi asystentem!HEHEHEHE
6.gdyby tak było to Legia i Wisła by się o niego nie biły
7Cracovi jest potrzebny Trener z charyzmą trener wielki,Trener Stawowy
PS MIAŁES JUZ NORMALNYCH TZW TRENERÓW-BIAŁAS,MAJEWSKI i co!
WIEC NIE GADAJ BZDÓR

Zaloguj aby komentować

Wystarczy jeden powód : Bo to jest Cracovia.

Jak ktoś pamięta czasy jak grali Orzeł czy Turecki to wie o co chodzi.Jak odejdzie Filipiak to co będzie z klubem ? Pieniądze za cholerę nie chcą rosnąć na drzewach.Mówicie Stawowy ? Sympatyczny facet ale trener zwykły jakich wielu.Teraz zresztą już nie ma składu jak dawniej.Za jego (Stawowego) czasów każdy z nabytków zdaje się spędził na ławce większość sezonu bo podobno nie był gotowy do gry...Kiedy taki Rocki chciał przyjść do Cracovii to ten kręcił nosem ze go nie widzi w składzie.Potem kolo nam pukał bramy gdziekolwiek grał a teraz go chcieli w takiej Legii...Ci młodzi to grają tak jak potrafią to jeszcze nie są zawodowcy którzy potrafią utrzymać równy poziom w kilku meczach pod rząd.Tego nie zmieni żaden Stawowy ani nawet Mourinho.Trzeba po prostu przez to przejść zaciskając zęby bez względu na to gdzie nas to zaprowadzi.Majewski nawarzył piwa to niech je teraz wypije.Jest jeszcze dużo meczy i dużo punktów do zdobycia z tym czy z nowym trenerem.....

Zaloguj aby komentować

Jest 1906 powodow aby wrócił STAWOWY

A głównym powodem łączącym wszystkie jest ten że on kocha Cracovie i nigdy by nie pozwolił na upadek tego klubu

Zaloguj aby komentować

...

Bilety po 10, 20 złotych za taką fatalną grę? I do tego w nic nie znaczącym pucharze. Widać jak zarządowi zależy aby przyciągnąć ludzi na stadion... Cóż, ja na stadionie się jutro nie pojawię, szkoda moich nerwów i zdrowia, wolę przeczytać o naszej fatalnej grze w internecie po meczu i mniej się denerwować.
Quo vadis Cracovio?

Zaloguj aby komentować

hmm...

.. ja znam może 2-3 powody.. smutne.. Kiedyś wyliczyłbym ich przynajmniej kilkanaście..

Zaloguj aby komentować

Zaloguj się lub załóż nowe konto.

Komentarze

GKS Katowice nie wygrał tego meczu,wygrał go sędzia dał im 3 punkty,powinien być wyrzuc...
Niestety na początku meczu wykrakaliśmy, że nas Sylwestrzak wydrukuje ;(
Ta pierwsza to oczywiście wolny po rzekomym faulu Kakabadze za który ten aktor z gieksy...
Pierwsza stracona to zdecydowanie buc Sylwestrzak ale to samo z czwartą - Biedrzycki pr...
musimy ten mecz wygrać tylko mistrzostwo
W meczu z GKS pierwsza bramka to prezent od Sylwestrzaka, druga Jugas ze Skovgardem, tr...
Do tej pory nie krytykowałem za bardzo Ravasa, ale wczoraj już ręce opadały. Wyglądał p...
Pomijając już cały ten żałosny występ Cracovii to jak można na koniec doliczonego czasu...
jak można dopuścić to tak beznadziejnej gry w obronie i z takiej głupoty tracić bramki...
Szukać obrońców a w szczególności stoperów w przerwie zimowej !!!! Ciągle kontuzje ob...
wstyd i kompromitacja ostatnia bramka to nawet b klasa lepiej kryje w obronie gdzie b...
To co zobaczyliśmy wczoraj w wykonaniu obrońców i bramkarza jest kwintesencją każdego z...
Bramkarza bronią liczby........jeżeli w lidze traci 24 goli. W 15 meczach to chyba...
Ravas na lawke w nastepnej kolejce, recznik w bramce!
Czy jest w stanie wybronić ku,,,,a choć jeden mecz w sezonie
post:
Kalman.
Co ty gadasz nikogo nawet juz w ekstraklasie nie bedzie stac na Kalmana ,turcy dają wię...
Wiem,że to nie będzie łatwe ale władze Cracovii powinny zrobić wszystko, żeby go zatrzy...
chwała tobie nasz mistrzu
liczy się wynik ale trzeba grać tak żeby zdobyć mistrzostwo
słaba gra ae zwycięstwo trzeba cracovie wzmocnić
post:
Mecz
Ja rozumiem, ze można mieć słabszy dzień i szacun, że pomimo takiego są 3 punkty, tylko...
post:
3punkty
Byłaby Red Bull Cracovia? Bo wszystkie kluby Red Bulla mają w nazwie Red Bull. Ja bym n...
post:
Mecz
Na szczęście Lechia grała jeszcze bardziej ujowo. Samo to w jakiej sytuacji dostaliśmy...
W tym roku jeszcze 4 kolejki.....
Brutalna gra Lechii..nie będzie kim grać niedługo..kolejni dziś ,ile przerwy Ghita i k...