#HokejOdNowa: Konferencja prasowa Cracovia Hokej
W środę odbyła się pierwsza konferencja prasowa Cracovia Hokej. Spotkanie na lodowisku przy ul. Siedleckiego zorganizowano z udziałem prezes Cracovia Hokej Agaty Michalskiej, nowego trenera Krystiana Dziubińskiego, przedstawiciela Stowarzyszenia Business Alliance Cracovia Rafała Wysockiego oraz dyrektora sekcji Sebastiana Witowskiego.
Podczas konferencji zaprezentowano m.in. plany na nadchodzący sezon i przedstawiono aktualny stan przygotowań drużyny.
Nowy szkoleniowiec przyznał, że budowa zespołu rozpoczyna się praktycznie od zera – obecnie żaden zawodnik nie ma jeszcze podpisanego kontraktu. W treningach biorą udział głównie wychowankowie z Krakowa, dotąd występujący w drugim zespole. Zostaną oni sprawdzeni pod kątem przydatności do pierwszej drużyny. Klub nie prowadzi jeszcze rozmów z zagranicznymi zawodnikami, choć niewykluczone są przyszłe transfery, szczególnie ze Skandynawii, skąd mają pochodzić hokeiści dobrze odnajdujący się w wymagającym modelu pracy. Potencjalne uzupełnienie składu będzie zależało od wyników testów obecnych zawodników i analizy braków kadrowych.
Zapis konferencji prasowej:
Funkcjonowanie drużyny w nowym sezonie możliwe jest dzięki finansowemu wsparciu Comarchu, który jest teraz sponsorem tytularnym i działalności stowarzyszenia Business Alliance Cracovia, powstałego w listopadzie 2024 roku. Skupia ono kilkanaście osób – przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów związanych z Cracovią. Głównym celem stowarzyszenia jest stabilizacja i rozwój sekcji piłkarskiej oraz hokejowej.
W nadchodzącym sezonie nie wystąpi młodzieżowy zespół Cracovii w Młodzieżowej Hokej Lidze. Powodem są problemy kadrowe w kategorii juniorów młodszych. Planowane jest połączenie sił z drużyną z Nowego Targu – Podhalem – aby wspólnie stworzyć jeden zespół. Akademia Hokejowa Canpack będzie kontynuować działalność w pozostałych kategoriach wiekowych.
Nowe rozdanie w Cracovii ma być także okazją do przyciągnięcia większej liczby kibiców na lodowisko. Klub zapowiada szybką sprzedaż karnetów i działania promocyjne, które mają zachęcić zarówno stałych, jak i nowych fanów do wspierania drużyny.
Komentarze
Zaloguj się lub załóż nowe konto.
Zaloguj się lub załóż nowe konto.