Medialność: Cracovia przed Legią i Śląskiem
W lutym 2014 roku najbardziej medialnym klubem T-Mobile Ekstraklasy była Cracovia – wynika z najnowszego raportu Press-Service Monitoring Mediów.
Pod względem ilości publikacji prasowych i internetowych Cracovia wyprzedziła Legię, Śląsk Wrocław i Lecha Poznań.
Liczba publikacji prasowych i internetowych na temat dziesięciu najbardziej medialnych klubów T-Mobile Ekstraklasy – luty 2014 r.
Badanie "Polska Piłka" prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, wybranych portali internetowych oraz mediów społecznościowych. W lutym 2014 przeanalizowano 13 tys. publikacji medialnych. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 28 lutego 2014 - analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wzięli pod uwagę 683 tys. informacji.
Komentarze
Zaloguj się lub załóż nowe konto.
Zaloguj się lub załóż nowe konto.