Komentujesz artykuł:

cracoviapasy

Ale przecież Comrach ponoć dalej daje 1% swojego dochodu, a to jest 10 mln zł rocznie i oni są zarówno właścicielem większości udziałów jak i sponsorem strategicznym. Przecież budżet jest większy teraz niż parę lat temu. Więc dlaczego ktoś kto daje 10 mln rocznie ma komuś oddać reklamy na koszulkach? Ty byś oddał? Bo ja nie. Ciupiał np. oddał reklamę na koszulkach jak zakręcał kurek z forsą i dawał znacznie znacznie mniej niż wcześniej.

...

I jeśli chodzi o sponsora tytularnego stadionu to raczej nie jest to prosta sprawa, Legia było nie było topowa drużyna, w ostatnich latach parę razy Mistrz Polski, miała kiedyś Pepsi do końca 2014, a potem nie słyszałem by znalazła jakiegoś choć cały czas szukała. Teraz tylko w Gdańsku chyba jedynie mają. W Poznaniu mieli do końca tamtego sezonu,ale nie przedłużył i szukali i nie słyszałem by znaleźli. W Jagiellonii mieli też i potem sponsor zrezygnował i nie znaleźli chyba też. We Wrocławiu też kiedyś cos tam mieli, potem sponsor zrezygnował i już raczej nie znaleźli. Dlaczego np. Miasto Kraków nie znalazło na stadion miejski przy Reymonta? Przecież dopłacają do niego ileś mln rocznie i oni nim zarządzają. Nie jest to chyba taka prosta sprawa, teoretykiem można być i rzucać różne hasła. Jakby to było takie proste to każdy klub w ekstraklasie z nowoczesnym stadionem (czyli większość) miał sponsora na nazwę stadionu. A tu z tym ma problem nawet Mistrz Polski i stadiony, które były arenami Euro 2012.

Zaloguj aby komentować

...

Kiedyś patrzyłem 1% dochodu Comarchu to w ostatnio 10 mln, parę lat temu to było np. 5-6 mln.

Zaloguj aby komentować

Zaloguj aby komentować

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2010 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.